Известие

Collapse
No announcement yet.

Може ли да се запали с разкачени баланс валове?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Може ли да се запали с разкачени баланс валове?

    Понеже бие ремъчната шайба и съм демонтирал нея и ремъчната (ангренажна шайба ) на балансиращите валове, та питанката е има ли проблем да запаля колата така ?
    ПП: Ангренажното колело на коляновият ( към разпределителните валове) си е стегнато с централният болт.
    Аз не виждам проблем, но знам ли ?

  • #2
    В Алфаоунър направо ги махат тия валове с цел тунинг, ти се кахъриш дали да палиш. Пали няма страшно

    П.П. До колкото помня и Ферариста караше май без тях.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Та ето какъв е случая на колата. Дойде за проблем в селето ( преди година). Оказа се обаче, че проблема е в съединителят. След подмяна с нов ( по напред във времето) , при потегляне двигателят направо изкаше да откъсне тампоните и да избяга от коша. Та след полвин година обратно при мен и разфасоване. Къв беше случаят със съединителят незнам. Поне смених и семеринга наколяновият вал, че беше оплискал всичко. В крайна сметка от тез вибрации , се беше разлепил фланеца на кутията, за който е хванат единият тампон . Та сваляне на капака, 2 зъбчатки и после всичко обратно. Ремъчната шаба биеше зверски , та се наложи разглабяне и отпред. По това което се вижда , явно е имало някаква интервенция (удър) там. 3-те различни цвята пък на петите на раз. валове , говори и там за някакво вмешателство. Определено се вижда, че някой си е оставил ръцете на таз кола ( за ръждясалите отпечатъци на валовете говоря )
      Attached Files
      Last edited by dobromirski; d.m.y г., 08:44.

      Comment


      • #4
        Няма проблем. Пали.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          А валовете как се въртят,защото аз имах подобен проблем и моите след 5000км се отелиха тотал и колата почна да работи като ярмомелка, а оптяжният ремък го намерихме толкова разхлабен аха да падне.След смяна на валове и шлайф на блок сега пее като славей.

          Alfa Romeo 156 2.0tssigpic
          бивша 155 2.0ts
          бивша 155 1.8ts

          Comment


          • #6
            От 4-5 месеца съм резнал баланс валове, сега като заотварям двг за тва онва, ще ги махна и физически......иначе който си ги маха е добре да знае че зъбчатката между шайбата на кол вал и агренажа не трябва да се маха.....но аз така или иначе мисля да я махам, тъй като имам задна лапа от 1.8(тва е гадоста на която се закачат хидр помпа и генерат), и мисля че ако захващането и към блока е идентично, ще стане.....но още не съм го гледал тва......
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
              От 4-5 месеца съм резнал баланс валове, сега като заотварям двг за тва онва, ще ги махна и физически......
              Аз съм чул, че пада налягането на маслото като се махнат валовете.А като се замисля, има някаква логика.
              sigpic
              "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

              Comment


              • #8
                Можеш да караш спокойно и без тях. Няма нужда да ги махаш, само свали ремъка.
                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Kuker Покажи съобщение
                  Аз съм чул, че пада налягането на маслото като се махнат валовете.А като се замисля, има някаква логика.
                  Ако се махнат, и не им се затапи масления канал е така, към главата налягането пада, но като се затапи, нямало ядове.....
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    Малко ъпдейт по вторият пост

                    Защо обаче, на тъпата алфа , опашката на кутията не вшиза в маховиа ( както на всички "нормални" автомобили ) ами седи конзолно закрепена само на лагера на кутията ? Направо съм .....
                    Attached Files

                    Comment

                    Working...
                    X